Pogosto zastavljena vprašanja - FAQ

Ali lahko kupljen izdelek zamenjam za drugega?

Vračilo in zamenjava izdelka je stvar dogovora med poslovodjo in kupcem, zato se  v takšnem primeru obrnite neposredno na trgovino, kjer je bil izdelek kupljen. Oglasite se na oddelku z izdelkom v originalni embalaži in originalnim računom. Osnovni pogoj za vračilo je brezhibno delujoč izdelek, originalna in nepoškodovana embalaža ter račun, izdan ob nakupu.

Ali lahko rezerviram izdelek v trgovini?

Seveda. Pokličite v trgovino, v kateri bi želeli rezervirati izdelek in naši prodajalci vam bodo pomagali z rezervacijo in prevzemom željenega izdelka.

Kako poteka postopek rednega servisa?

V primeru okvare ali nepravilnega delovanja naprave se oglasite v prodajalni skupine Bela plus, kjer ste izdelek kupili. Naše osebje bo izpolnilo reklamacijski zapisnik in izdelek poslalo na pooblaščeni servis. Pri pooblaščenem serviserju se lahko oglasite tudi sami in se dogovorite za popravilo v sklopu redne garancije.

Ali lahko na vaši strani naročim in kupim izdelke?

Ne na naši strani izdelkov ne prodajamo.
Izdelke lahko kupite na vseh prodajnih mestih ali naročite v spletni trgovinah naših prodajnih mest.