FAQ

Ali lahko kupljen izdelek zamenjam za drugega?

Vra?ilo in zamenjava izdelka je stvar dogovora med poslovodjo in kupcem, zato se  v takšnem primeru obrnite neposredno na trgovino, kjer je bil izdelek kupljen. Oglasite se na oddelku z izdelkom v originalni embalaži in originalnim ra?unom. Osnovni pogoj za vra?ilo je brezhibno delujo? izdelek, originalna in nepoškodovana embalaža ter ra?un, izdan ob nakupu.

Ali lahko rezerviram izdelek v trgovini?

Seveda. Pokli?ite v trgovino, v kateri bi želeli rezervirati izdelek in naši prodajalci vam bodo pomagali z rezervacijo in prevzemom željenega izdelka.

Kako poteka postopek rednega servisa?

V primeru okvare ali nepravilnega delovanja naprave se oglasite v prodajalni skupine Bela plus, kjer ste izdelek kupili. Naše osebje bo izpolnilo reklamacijski zapisnik in izdelek poslalo na pooblaš?eni servis. Pri pooblaš?enem serviserju se lahko oglasite tudi sami in se dogovorite za popravilo v sklopu redne garancije.

Toggle title

Ne na naši strani izdelkov ne prodajamo.
Izdelke lahko kupite na vseh prodajnih mestih ali naro?ite v spletni trgovinah naših prodajnih mest.